onsdag 28 april 2010

Viktiga saker

Sitter på jobbet och andas ut efter hektisk dag. Idag har jag gjort viktiga saker i mitt liv.
  • Jag har registrerat mig i det engelska hälsosystemet och därmed skaffat en doktor.
  • Detta allt för att jag skulle kunna fylla i papper från DVLA (Driver and Vehicle Licensing Agency) om min syn. Hata engelska pappers systemet, det är helt knäppt!
  • Och för att jag skulle kunna svar på dessa frågor i formuläret så fick jag ringa min optiker Glen. Som tur var så var Glen bäst och hjälpte mig med detta problem.
  • Jag har också skrivit upp mig som organdonator i England. Så om det skulle hända mig något så har jag gjort något rätt.
  • Nu håller jag på att finslipar på ett viktigt brev och är lite nervös över detta.
Men annars har alla varit asbra med support och till och med kvinnan på Medical Centret var assjysst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar