söndag 16 maj 2010

Leeds, Manchester och vänner....

Softar. Ätit en kanelgiffel. Rundar av kvällen med musik efter att ha hängt upp tvätten. Efter att jag städat "badrumsskåpet" i mitt rum så ska jag belöna mig med ett avsnitt av Doctor Who, ett nytt avsnitt av en engelsk fantasy/sc-fi kultprogram. Idag har man jobbat lite, tjänat 27,77 pund på busking till Act 4 och cyklat genom ett regnfall.

Helgen spenderade jag med Ellen, smålännigen som bor i Leeds. Hon visade mig runt och vi drack kaffe på biblioteket, som Ellen brukar göra. Vi drog till Manchester och träffade Astrid, som fyllde 20 år den dan (i fredags). Mys och hänga med mina svenska flickor och det var sjukt trevligt och se hur Ellen har det. I helgen är det hennes tur att få en inblick i mitt liv här. Go Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar