fredag 18 juni 2010

Keane

I tisdags var jag på Keane! Och det var ett av mina bästa upplevelser i mitt liv. Kan inte förklarat men musiken är vacker och underbar.

Jag kom tidigt av misstag - slutade tidigt från jobbet, så varför vänta med att dra in till London. Hamna i kön en timme innan insläpp. Hamna i andra raden framifrån. Såg jättebra. Men som ljudnörd så borde man ju stå vid mixern. Fast jag stannade kvar på min post, och det är jag underbart glad för. För, några låtar in så ställer sig Tom, sångaren, framför vår sida av scenen, och när han sjunger mina favoritord, till min favoritlåt, så kollar han in i ögonen på mig. På lilla mig. Helt otroligt vilken karisma den grabben har! Jag trodde seriöst att jag skulle svimma.

30 sek in i klippet kollar han på mig. Helt galet! Han bryr sig om sina fans, kan man lugnt säga.



1 kommentar: