onsdag 7 juli 2010

lättnad

Nu kan jag andas igen. Denna morgonen tog Lusia, vår underbara administratör och supervisor, mig till QE2 (Queen Elizabeth the second hospital) och nu är alla papper skickade dit de ska. Kanske kan jag övningsköra i england i september trots allt! Se upp på vägarna!

Har varit ute i skogen och njutit. Tagit en härlig kall dush. Ätit sweet and sour sås med kyckling och ris. Livet blir inte bättre så här på vardagarna! Underbart! Nu ska jag fira med att kolla på "Doctor Who" som är en engelsk sc-fi serie med en ursnygg snubbe som doktor.




Peace Out!
glöm inte@chilla



2 kommentarer:

  1. Härligt gumman! Du får väl övningsköra lite när du är hemma. Även om vi inte kan träna på vänstertrafik precis!

    SvaraRadera
  2. Jaa, doktorn är snyggig!!!
    Nu är jag hemma igen, kom i söndags natt började jobba i hemtjänsten på tisdag morgon. Hade inte riktigt insett att jag skulle få så mycket jobb.. Idag är min första lediga dag! Ska till Liseberg och se på Jonathan Johansson! Jag tänker på dig, och hoppas att du tar vara på din sommarn i London!
    kramar

    SvaraRadera