lördag 17 juli 2010

sjukt på topp hörrni!!!!! (snart är ja hemma!!!)

Tjoooohoooo! Livet är på topp!!! Idag fick ja mitt "provisional licence", vilket innebär att jag kan övningsköra i England. Jag har väntat i månader och varit HUR orolig och arg över hela processen. Och idag fick jag brevet! Jag visste det så fort jag fick syn på det. Ett brunt kuvert, de är bara från DVLA(driving vehicle licencing agency) som ja får dem från så. Vanligtvis har detta betytt dåliga nyheter och mer krångel. Men denna gången var det ren lycka!! Yes!!!!!

Just nu är det exakt 16 dagar tills jag kommer hem till Lidköping! Sjukt pepp på att komma hem och träffa alla och allt. Jag vill bada i vänern! Så möe att ja kanske gör det samma dag jag kommer hem (den 2 augusti). Måste börja packa i lådor.


Tredje saken som gör mig otroligt urglad är: Att Anna Nyman(underbara kvinna!) har fixat oss jobb på hårdrocksfestivalen Sonisphere den 7e aug! Ska bli sjukt kul med sjukt roliga folk!

Thihi! Sista saken! Jag har blivit antagen för distanskurs i filosofi på Umeå Universitet precis nu!! Sjukt kul! Detta ser jag fram emot! Och jag kom precis hem från en toppendag, soligt och allt, i Oxford med mina vänner och en äkta engelsman som nyss gått på Oxford University!

Urbra dag hörrni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar