fredag 30 juli 2010

slutspurten

Imorn är det sista dagen på sommarklubben. Vi ska ha en show med kidsen, repetera draman från veckan och sjunga MINA sånger. Just de! Sånger som jag skrivit musik och melodi till. Jag är fruktansvärt stolt över dem och de finns nu på en special Promo CD för Holiday Club (sommarklubben). Den heter Aim High och den säljer som smör i solen. Gjort designen också! Stolt! Men nu är jag så utmattad att idag så hade jag svårt att vara mig själv. Så länge jag var med kidsen så lekte jag normal, men annars kändes det som om min mage skulle vändas ut och in och hade ont i hela kroppen. Vi repa efter dagens Holiday Club (9.30-12.30) men jag var så trött så jag gick och la mig inne i kyrkan 1,5 timme. Kom precis tillbaka från en middag hos Luisa's, vår Admin, hon är vår klippa. Jättegod mat och hej då till Joe från den familjen. Nu ska ja sova! Sova som en stock! Hej hopp galopp!

KOMMER HEM OM 3 DAGAR!!!! Iiiiiiieee!

kommer att lägga upp bilder snart från Holiday Club

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar