onsdag 21 juli 2010

Packar ihop mitt rum

Nu tog jag precis ner min egna "wall-of-fame" från mina garderobsdörrar. Lite sorgligt är det att ta ner dem, men jag vet att de kommer snart ha ett nytt hem. Precis som jag!



Nu har jag gått igenom garderoben, byrå och mina lådor. Nu har jag ett stort bombnedslag, även om jag har ordning i oredan, som jag ska sortera ut på sängen. När jag gjort detta, och sökt igenom resten av huset, så är jag i princip klar. Läskigt att det går så snabbt att flytta. Trodde det skulle ta mycket mera tid. Men här sitter jag mitt rum med fläkten på högsta varv och är snart klar! Ska skaffa lådor att packa i. Annars är jag klar. Det är ju lite sorgligt i och för sig. Men på detta sätt har jag mer än en vecka av att njuta utan att känna mig panikslagen pga packa.


Nu ska jag till Joe's och äta Léa's crêps!

1 kommentar:

  1. Min lilla gryn!

    Du är så duktig och jag är så stolt över dig.
    Hoppas nu allt ordnar sig till det bästa för dig. Du finns ständigt i mina böner om att Gud tar hand om dig.
    Älskar dig och saknar dig så mycket.
    Pappa

    SvaraRadera