måndag 16 augusti 2010

chilla veckan (älskar mina vänner(!))

Nu sitter jag och chillar lite i vår trappa. Här är nämligen platsen att vara om man vill använda det trådlösa Internet på tredje våningen. Obekvämt, men Internet går jättesnabbt. Jag har i veckan gjort en massa. Jag har lekt med Lisa och Emma, varit på ett underbart Frizon med underbart gäng, sett en fin komfa i Jönköping och pratat och sjungit i mormor och morfars kyrka. Vi hade ju bakat och stått i och fikat blev succé. Jag till och med sålde en mössa. Lyckad vecka! Alltså allt folk runt om mig är ju så underbara och jag tror att det kommer bli svårare att åka till England denna gången. Tack mina underbara! Ni förstår inte hur goa ni är!

PS Att tillägga från förra inlägget - jag tvingade mormor att ta emot mina två tior för garnet, jag fick en hel låda och så köpte hon två garnnystansecond hand för 30 kr, så jag ville ju ge något. Annars är ju mössorna gjorda med garn som inte kostade mig något.

massa kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar