söndag 1 augusti 2010

hej da englandet

Nu sitter jag i min stol pa jobbet for sista gangen for denna sommaren. Nar jag kommer tillbaka sa ar det september och hosten ar pa vag. Jag saknar min mamma och gubben och syrran och pappa och vannerna och hela resten. Kommer sakna allt har i englandet men jag ar nu redo att aka hem. Kommer sakna killen Joe, han som inte kommer tillbaka nasta termin, men alla andra kommer jag ju traffa snart igen.

Har redan lite planer for min manad hemma i Sverige. Ska bl a jobba pa festivalen Sonisphere, ga pa en annan, aka till Smogen och halsa pa emma, dra till Jonkoping, sjunga lite.... lalalalal.....sen ska jag ju traffa alla mina vanner ocksa! Nu ar jag hungrig och ska forsoka ta mig hemmat.

Igar natt tvattade jag, inatt ska jag stada mitt rum. Har redan packat, bade det som ska till Svea och det som ska stanna. Ojoj.... det ar en hel del! Imorn aker jag. Vid denna tiden imorn ar jag hemma.


Nasta gang jag skriver ar jag i Sverige! Hej Hoppp!
massa karlek

1 kommentar: