måndag 22 februari 2010

hemma? eller hemma?

Nu är ja "hemma" i England och jag måste snart sova för imorn blir det en låååång dag. Sam har kommit ner och vi ska öva på den nya assemblyn. Ett problem jag har just nu är att jag inte kom ihåg vilken tid vi skulle börja imorn. Var det halv nio eller nio trettio!? Tjoohoo! Skype är bäst alltså! Skickade frågan om tiden till Joe tidigare och nu svara han. Tack för Internet!

Nu saknar man folket där hemma och så här gick det till när vi, Léa och jag kom till landet.



Léa hade aldrig flugit förr och jag kände mig väldig
speciell som fick henne att göra
sin första flygresa...


...vi kom fram! Hela och fina, trots allt
man hört om Ryan Air. När vi dock kom fram till Sverige fann vi
det iskallt och snöigt...


...fast vi hade nog inte förstått HUR snöigt det var!
35 cm tjock is på Vänern var det också.
Det är ju inte illa pinkat!



Massa pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar