lördag 6 februari 2010

ett annat stalle

Sitter och skriver fran ett helt annat stalle an vanligtvis, sa ni far klara er utan a, a och o. Haha... For datorn jag skriver fran ar gjord for engelskt bruk. Ar alltsa i Shropshire. Vackert landskap med massor av far och lamm. Tror jag ar valdigt nara Wales, for det ar otroligt kulligt och gront har. Gillar det starkt. Alltsa nu undrar du kanske vad jag gor har, men jag jobbar, typ. Jag och Sam, min boss, ska gora tva assmeblies i borjan av nasta vecka. For att klara av det maste man ju ova, sa det har vi gjort nu, i famlijen Frankels nya vardagsrum. Har lekt en massor med Sam och Moiras Rauri och Rosie, sota, engelska barn. Men nu, medans alla andra, inklusive Sams yngre bror, ar pa uppdrag att bada ungarna, kollar jag pa So You Think You Can Dance. Jag haller tummarna pa svenska killen Tommy! De vore ju askul om han kunde vinna. Men maste saga att jag saknat uttagningarna, som de av nagon anledning inte visade i engelska verisionen, halleluja(!) for amerikanska versionen. Asch nu maste jag sluta! Shropshire ar sjukt vackert! Lagger upp bilder nar jag kommer hem till BP. Btw. IIIIIiiiiiiiiii! JAG KOMMER HEM OM TYP BARA SEX DAGAR! Tjohooo! Har kommer ja Sverige!!!!


Pussar fran Shropshire

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar