torsdag 25 februari 2010

bilder i massor

Nu har jag ägnat tredje kvällen i rad att lägga upp och organisera bilder på facebook. Nu har jag kommit till Januari någonstans och är fruktansvärt stolt. Äntligen avklarat, suckade hon. Nu har jag missat mitt favorit program på TV också! Men det gör ju inget. För jag kollar, och har kollat på alla episoder av säsong 4 av Skins, på E4's sida på youtube. Ja! Du läste rätt. Här i England kan jag kolla på alla missade avsnitt via youtube, och det är ju inte bara Skins. Det kan vara lite vad som helst. En annan favorit är The Inbetweeners, asskön och rolig engelsk ungdomsserie. Men skälet till varför jag började skriva var för att jag hittade två bilder som jag verkligen gillar från albumet jag precis delat med mig på Facebook. Hoppas ni förstår utan att jag skriver nått!





puss!!
speciellt till alla
ni där hemma som
är fast i snökaoset...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar