söndag 28 februari 2010

hår till salu


Okej. Detta kan låta sjukt. Men jag vill sälja mitt hår. Ja, det har ju alltid varit långt och jag har i åratal velat klippa av det. Jag vet inte om jag klarar en sommar till med detta håret! Det är för långt och jag är trött på det!

Idéen kom när jag var uppe i Shropshire med Sams familj och hans syster som jobbar i West End sa: Tjenare vad långt det är! Och: Du har aldrig färgat det vad!? Hon sa att detta kan du tjäna pengar på, och då tänkte jag, asbra! För jag behöver ju pengar för att finansiera nästa år som lärling på Act 4. Massa pengar måste jag samla in! Så nu tänker jag hitta en köpare och sälja det. Lättare sagt än gjort men det är ju värt det även om jag så bara får 1000 kr. Bättre än inget!

Har du något tips på hur jag kan få pengar på något sätt, skriv en kommentar. Låt fantasin sprudla!



massor av kramar

1 kommentar: