fredag 12 februari 2010

I'm so excited!!!

Nu sitter ja på min gråa heltäckningsmatta igen och skriver. Men de kommer jag inte göra länge till, för om sisådär 40min drar jag och Carole och hämtar Léa och sen till stationen i Potters Bar. Nu ska vi ut på äventyr förstår du. Nu, äntligen(!) tänker du, kommer jag hem för att semestra i nio dagar i exotiska Sverige. Jag brukar egentligen inte ha så mycket tid innan jag reser som jag har idag. Råkade nämligen tro att klockan va 9 när den egentligen bara var 8. Urbra! Tycker ja. Har planerat lite i förväg med vänner och familj.

Så här är planen än så länge:
  • Kommer fredag den 12e runt 21.00 till Gbg city.
  • Lördag kväll är de födelsemiddag för gubben.
  • Söndag är de party på kvällen, och du är inbjuden.
  • Tisdag spenderas lite tid med pappa, men ska också lämna fransyskan på planet runt 16 tiden.
  • Onsdag fikas de med gamla goa flickor från x-klassen samt tandläkartid.

Sen är det ganska öppet för spontana saker och infall!

Just ja! Åker hem runt niotiden på kvällen söndagen den 21 feb.



Nu måste ja sticka! Hoppas ja träffar dig i Svea rike!


Kärlek i massor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar