onsdag 13 januari 2010

ett litet blogginlägg kommer lastat

Nu tänkte jag säga att jag sitter här igen, men det är väl ändå underförstått. Hur ofta står man upp och skriver blogg liksom.

Jag hoppar informationen om att jag sitter här, och med här menar jag på min gråa heltäckningsmatta, som är mysigt mjuk och varm. Men usch(!) vad sketen den kan bli då! Ja! Och där har du skälet till min nya sysselsättning, jag har nu börjat städa lagom. Med lagom menar jag lite varje dag, i stället för min vanliga rutin, alltihopa samtidigt. Att städa en hel dag är liksom inte helt kul! Bättre då att sprida ut det och spendera massa tid på shopping i London. Mycket bättre val Linnéa!

Idag har det varit massa snö och vi var tvungna att ställa in en assembly för det tog en halvtimme för mig och att ta bilen till jobbet, vilket i vanliga fall tar 5-7 min. Det var en massa kö på stora vägen, men vi tog en genväg och höll på att glida in i en skåp-bil. När vi väl kom till jobbet så hjälpte vi bilar som fastnat i snön på parkeringen.

Detta är när Joe försöker parkera och Léa hjälpte till.






love, nea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar