lördag 9 januari 2010

nu är kylan här igen

Jaha! Here we go again! Nu är de sådär sjukt kallt inomhus igen! För nu har gasmaskinen som håller igång hela huset med värme klappat ihop. Men det är ju lugnt! För mannen som ska fixa det kommer ju på tisdag. Öh... vänta lite här. Tisdag. TISDAG! Det är ju lördag nu!

Men men, de finns ju de som har de värre, orkar faktiskt inte tänka på det men... finns ju massor av människor som sover utomhus i natt. Enligt St.Mungos har England i genomsnitt 498 människor som är hemlösa varje dag och 248 av dom lever nära mig, i London. Jag menar, jag kan ju ändå tända brasan, sätta på mig mina halvdyra kläder, sätta mig i en skön soffa med filt och titta på So You Think You Can Dance. Så därför sitter jag nu envist i mitt rum och skriver, vi kan inte göra annat än att vänta på värmen den ska komma tillbaka.

Så, så länge kan man ju i alla fall ta en kopp te och lägga upp nån bild från början av nya året.



Mina damer och herrar
Jag ger er..

Oxford University Christ Collage!


(också känd som del av Hogwarts)



Kommer definitivt åka tillbaka till Oxford,
sjukt vacker och mysig stad...


...ja! de är ju vad jag tycker i alla fall!





Ps. Om ni någonsin kommer till Oxford:
Ät på Jamie Olivers Italian restaurang!
Har aldrig ätit och druckit så gott som där i hela mitt liv.
Jag svär, det var himmelskt! Kyssar Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar