torsdag 21 januari 2010

TFG's BIG

Nu är ja hemma i Brookmans Park igen. Efter en liten utflykt till kulliga Wales i dagarna tre (må-to) med en massa nya och "gamla" vänner känns livet så konstigt och verkligheten slår till lite för snabbt. Jag vet att ja borde vara sprudlande glad för att jag träffat massor av nya vänner, men vissa kommer ja kanske aldrig träffa igen, och det känns sjukt konstigt. Kommer nog ta ett tag, men ja kommer ju nog glömma hälften. Nä! Nu ska jag inte vara sån! Jag får ju helt enkelt se till att jag träffar så många jag bara kan!

Men en underbar "konferens" (tycker inte de är rätt ord, men det är vad TFG kallar det så..) var det! Mysig! Massor av kärlek! Bästa och skönaste kocken som fixar allt i laktosfri väg! Roliga sessions med Drama och Performance gruppen. Först fina gröna kullar och sen en morgon så var de väldigt vita av snö. Fint Wales! Viva la BIG conference!!!

Léa, Daniel, Signe och mig själv utgör skönaste teamet och gjorde lätt den bästa låten för folket!

It's not bad, it's just different!


här är gänget


och så här glad blir man på TFG's BIG conference




kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar