måndag 11 januari 2010

nytvättat

Sitter här på mitt golv och sänder en tanke hem till stora syster emilia. För här luktar det nytvättat och då tänker jag på systern som tyckte om ljus från Ikea med nytvättat-lukt. Såldes i tre-pack och var blåa. I bakrunden kan man höra musik ifrån en "random" blogg kopplad till svt-play, favorit kanalen numera. Och när jag ändå håller på och sänder tankar hem till svea rike så kan jag ju då passa på och tack mamman min. "Jag kollade på På Spåret igår, och ja, jag gillar verkligen Bosse Sundström (sångaren i Bo Kaspers Orkester). Tack mamma! Synd att de inte vann."

Här kommer en liten film med söta pojkar från Oxford! En sån skulle man ju inte ha något emot att fånga i en ask...

Hade lite problem med att få upp den. Men ja återkommer imorn med filmen. (Se nästa inlägg den 12e januari.)







kyssar, linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar