torsdag 4 mars 2010

underbara dag

Rysligt fin dag har det varit idag! Det är så att jag vill springa och sjunga hela tiden. Inte så mycket på jobbet att göra så vill slutade typ vid 2 bara för att sluta en någorlunda tid. Faktum var väl att både jag och Joe satt och gjorde saker vi inte räknar som direkt jobb. Själv har jag kopierat papper, för "privat bruk". Ella Fitzgerald är ju bara en sådan duktig sångerska och jag skulle ju lämna tillbaka boken. Ahh....Jag älskar bibliotek. Och bibliotekarier, söta damer som så gärna hjälper till och småpratar. Sjukt socialt jobbb faktiskt! Annars då Linnéa!? Jo tack! Ja mår finfint. Väldigt fullproppad med mat då men. Curry Night är min favorit "night"! Indisk mat är ett av livets goda gåvor. Idag är jag bara positiv!




ps. Nu ska jag prova att sticka en mössa i rosa, billigt garn, håll tummarna.

pussar


2 kommentarer:

  1. ja vill också sitta på byngbongstället å äta indisk mat. :( men istället ska jag äta ohälsosamma mängder kladdkaka:D gött att du är pepp för tusan! pösspådej!

    SvaraRadera
  2. mmmm curry, jag vill ocksa ha, det finns typ inget battre!!! Lammcurry ar min favvo

    SvaraRadera