söndag 21 mars 2010

fin lunch och härligt väder

Ligger i min säng och myser, kom precis hem från en familj som är vänner till Act 4. Enda jobbiga var att vi inte visste vad de hette, jag visste att lill-flickans namn var Iona, men mer än så visste vi inte. Nu kommer busungen till hund Louie och grymtar utanför min tröskel. Haha... när jag kom hem så var det andra gången jag fick gå och leta efter honom för att han gått in i ett rum och kunde inte ta sig ut. Jag är hundvakt åt rackarn. Haha...

Ja, idag är det en fin, underbar dag. Igår var det mulet och regna och jag kände mig lite rastlös för att jag inte gjorde något vettigt. Nu mår jag mycket bättre, älska vårvädret och middag hos "främlingar" som gillar Nigella. Tror mammans namn är Vicki(y?) och hon är ett fan av kocken Nigella, och jag med! Så jag fick låna en bok med Nigella, så nu ska vi se om jag inte kan göra något fint till mig och Carole någon gång snart.




Optimitiska Kramar

2 kommentarer: