fredag 19 mars 2010

typiskt

Låång dag på jobbet avslutat med att man kommer hem och läser att man överstigit beloppet på sitt konto och att de nu kommer ta betalt för att de gav mig pengar när jag egentligen inte hade pengar. Jag som trodde att jag hade 10 pund, ! jag hade överstigit med 10 pund. Det gillar vi inte! Så otur två gånger idag! Förut när jag satt och skulle jobba och kollade in på Facebook, öppnade jag ett email (från en som jag är bekant med) och då poppade det ut virus, så hela datorn fick fnatt. Det är tur att man har Joe, som kan hjälpa en med virus på en PC och Léa, som lånar en pengar.

Så nu ska jag och Léa åka disco skridskor. Askul! Det hade ju varit ascoolt, eftersom jag kommer från en hockeynation, om jag hade varit grym på skridskor. Men det är jag ju inte. Typiskt!


pussar, nea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar