fredag 12 mars 2010

sjukt ledsen

Idag har varit en lång dag.

Jobbat sen nio och kom hem halv elva ikväll. Enda pauser vi har haft har varit lunch och 20 min kinamat. Helt slut!

Så får man ett brev i handen. Jag läser det och inser att min överklagan på en böter ja fick inte gick igenom. När jag åkte till Svea Rike så hittade jag inte min biljett när en kontrollant kommer gående i tåget. Han sa: Du kommer säkert hitta den när du går av tåget. Vad tror nu händer. Jo, jag hittade den när jag gått av tåget. Kontrollanten sa att man kunde överklaga om man hittade den. Så jag gjorde det. Nu fick jag tillbaka överklagan och fattar inte varför de säger åt en att man kan göra det, för enligt reglerna är det omöjligt

Ja blir bara så less när de ger en hopp om rättvisa och sen bara liksom: !

Usch! Mannen, utan att veta om det, krossade just mitt hjärta, har han ingen empati liksom!? Aja! Jag har lärt mig en sak, öppna inte ett brev när du är trött och på bristningsgränsen. För brevet kan vara sista droppen...

1 kommentar:

  1. Lilla gumman! Förstår att du är ledsen och det har du all rätt att vara. Men du kommer gå på fler smällar och det kunde varit värre. Så upp med hakan nu! Du är i London baby! Och det är vår! Puss Mamma

    SvaraRadera