måndag 29 mars 2010

JAG SKA PÅ KRISTINA FRÅN DUVEMÅLA!!!

Jag kan ju inte riktigt förstå det. Jag, alltså jag! Och mamma förståss. Vi, vi ska på UK premiären för Kristina från Duvemåla, och det är värsta symfoniorkestern. Alltihopa i ROYAL ALBERT HALL! Iiieeee! Galet! Som grädden på moset: Helen Sjöholm ska sjunga! Orginal-Kristina! Asså jag kan fortfarande inte förstå det. Mamma och jag kommer ha det toppen! Det var typ det jag hade på hjärtat idag. Hihi.... Halleluja!


För att förstå ännu bättre så ska du kolla in detta klippet från Nybyggarna med Du Måste Finnas, alltså starkare text finns knappast.



PS. Älska Helen Sjöholm

1 kommentar:

  1. JAG DÖÖÖÖÖÖÖR!!!!

    Jag gick och tänkte på detta häromdagen, hur mycket jag skulle vilja se Kristina från Duvemåla!!

    Vet du hur mycket jag gillar den!!!!

    När spelar de????

    SvaraRadera