fredag 4 december 2009

Ja... här sitter ja nu i mitt fina städade rum...

Igår va helt insane!

Kanske inte i bemärkelsen du tänker på. Men igår städade ja SJU timmar på jobbet! Sju! Ja låg på golvet, under skrivborden, med alla sladdar till ALLA datorer, massor av nätverkskablar och där låg jag och andades in dammet. Ibland är ja bara lite föör mycket! Ja förstår inte mig själv! Ja gillar att städa på extrema ställen och ordna saker så det ser "neat and tidy" ut och jag lägger mig frivilligt på alla fyra för att städa bort spindelväv i hörnen, trots att ja har värsta spindelfobin och freakar ut när ja ser en. Sen kommer man hem till mig, och ja tror att alla som varit hemma hos mig eller som bara känner mig kan förstå att mitt rum verkligen kan bli stökigt. Och då menar ja Stökigt! Eller, de är ju mer liknande ett smärre bombnedslag. Men nu ska vi inte stanna kvar i det förflutna, för nu är det så av någon sjuk anledning, att när ja kom hem igår fortsatte jag städa. Ja städade mitt rum och tvättade resterande av min tvätt och samtidigt kokade ja te och åt klementiner. Ja hade ett litet snack me min syster och engström. Helt plötsligt, till musiken av stefan sundström och manu chao, satt ja på golvet och ordnade med elefantskit och bilder...ja fattar mig bara inte! Helt otroligt vad effektiv ja kan va en dag och sen en dag, eller typ en vecka, så är jag urlat! Undrar hur människor lyckas hålla ordning på allt och jag har hört att vissa människor har rutiner, ja menar: what's up with that!?

Aja! Idag har vi inte gjort något vettigt på jobbet. Jag har lekt med logic och spelat in tusen stämmor på en låt, bara för och testa det. Jag blev till och med inlåst i ett rum av Joe med mina egna nycklar! Käkade på the Byng, favoritpuben. Sen var de youth club och sjuka timmar, för jag va ju så otroligt trött! Jag sov ju inget förra natten, satt ju halva natten och satte upp kollage på väggen. Ungdomarna undrade va felet på mig och helt plötsligt kände ja mig hemma. För där vet ju alla redan om att ja är knäpp när ja inte sovit nog. Nu börjar de fatta det här med!

Tror ja måste flytta! :s



Detta är va ja ägnade massa tid åt mitt i natten! Finns en sida till av mina garderobsdörrar, men det fick räcka så här!

Kärlek, linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar