tisdag 1 december 2009

Man får en hel del gjort om man jobbar 11 timmar

Idag har ja haft en skön känsla hela dagen.

Jag har suttit och funderat över vissa saker, brännt lite mer än ett dussin skivor, klippt i en låt, spelat in två låtar, suttit och snackat med franska kollegan Léa, haft långlunch och lärt barn en hel sång! Va har ja gjort mer.... Jo, ja har ju varit frustrerad över det idiotiska webbsite programmet som bara vill bråka och bråka, men genom att bara skicka ett e-mail till en kvinna så hjälper hon mig lösningen. Gött är det också att komma hem och maten står på spisen, bara och värma på, sitta ner och äta. Fint liv! Nu ska ja snart ta itu med tvätten som hopat sig i min blåa plastiga Ikea kasse. Måste nu påpeka för alla som just nu är bosatta i kära svea rike att här är det ett stort nöje att gå på Ikea. Inhandla svenska varor och kunna läsa alla svenska namn på möblerna, som Magiker, Lack och Karlstad, gör mig helt extatisk. Men idag har det varit allt om jobb så...

Låt mig presentera mina kollegor!



léa, the french girl
joe, the amrerican guy
the iMac, min favorit, mer pålitlig än alla PC's ihop


hare fint på jobbet du också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar