onsdag 2 december 2009

Tvärtomdagen på jobbet

På jobbet var de inte alls en bra dag idag.

Ja gjorde massor av saker och helt plötsligt blev ja uppkallad av bossen till "det övre kontoret". Sam hade fått ett email av kvinnan som jobbar på företaget vi betalar för att hjälpa till med hemsidan. På senaste tiden har det för min del varit väldigt mycket webb-baserat jobb, fixa den sidan hit och den sidan dit. Ja har skött mig väldigt bra, men nu tyckte hon nog att ja va lite väl ambitiös och gav henne lite för mycket frågor. Men de va första gången sen första e-mailet som ja frågade om råd för något som jag faktiskt kan göra själv. Problemet var att ja haft svårigheter med en specifik sak ända sen ja börja. Så ja tänkte göra mig av med problemet och fråga henne en gång för alla, men antagligen var svartet inte så enkel. Nu ska hon komma ner och träffa mig och lära upp mig lite... och visst det är ju superbra, men ja hade velat att hon skulle gjort det av ett annat skäl.
Detta blev en ganska deprimerad dag och fortsatte i den andan, om man räknar bort lunchen som var ovanligt barnslig och lekfull. Hm...Léa och Joe har en förmåga att alltid bråka under lunchen och vi kan va rätt elaka mot varandra när vi busar. Ja tror ibland att Joe har dåligt inflytande på oss, haha... ja menar folk tror att ja är amerikan. Pratar som Joe och nu börjar vi bete oss som Joe. hm... aja! Så ja har varit lite nere, så är ja lite sjuk och har sovit alldeles för lite. Idag är man helt enkelt lite ynklig.

Min fina ljuspunkt måste vara att jag gjort hälften av tvätten idag och att båda mina föräldrar saknade mig såpass mycket och samtidigt att båda ringde på skype inom 5 min.

Älskar er! linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar